În conformitate cu dispozițiile art. 9 din OUG 34/2014, cumpărătorul are posibilitatea de a returna produsele cumpărate într-un termen de maximum 14 zile calendaristice de la data primirii comenzii.
În cazul denunțării contractului, produsul trebuie să fie în starea de la vânzare.
Micile diferenţe de nuanţă sau culoare date de manufacturarea obiectului nu sunt considerate defecte.
Lumânările arse nu pot fi acceptate pentru retur.
Returul este acceptat doar atunci când produsele nu prezintă urme de uzură. Produsele care prezintă defecte precum: lovituri, zgârieturi, etichete murdare sau rupte, urme de uzură prin folosire, pete, crăpături, rupturi, sau sunt utilizate în alte condiții decât cele pentru care au fost create, nu se pot returna.
Daca produsele au fost livrate sparte sau deteriorate, ne cerem scuze în numele firmelor de curierat. Vă rugăm să luaţi legătura cu noi cât mai repede şi să ne trimiteţi o fotografie cu produsul deteriorat la adresa de e-mail contact@albo.ro.
În conformitate cu prevederile art. 13 din OUG 34/2014 rambursarea sumelor achitate pe produs se va face în cel mult 14 zile de la data denunțării contractuluI, clientul având obligația să trimită coletul către noi în termen de 14 zile de la data denunțării contractului.
Returul se face simplu şi rapid completând formularul de retur sau parcurgând următorii paşi:
1. Trimiteţi un e-mail la adresa contact@albo.ro prin care vă exprimaţi intenţia de a returna un produs sau cereţi asistenţă la numărul de telefon 0728178948;
2. Un reprezentant www.albo.ro vă va contacta pentru a stabili când se poate ridica coletul de la adresa indicată în formularul de retur;
3. Pregătiţi corespunzator produsele pe care doriţi să le returnaţi, punându-le într-o cutie de carton alături de formularul de retur primit pe e-mail si completat;
4. Firma de curierat se va ocupa de ridicarea coletului în termenii agreaţi cu reprezentantul www.albo.ro;
5. Dupa ce coletul este acceptat şi înregistrat de către departamentul de retur www.luminiparfumate.ro, în decurs de 14 zile se va face plata aferentă returului în contul IBAN specificat de către client.
Pentru desfăşurarea optimă a returului vă rugăm să aveţi în vedere urmatoarele menţiuni:
- Dacă utilizaţii aceeaşi cutie în care aţi primit comanda, vă rugăm să îndepărtaţi eticheta veche;
- Sigilaţi coletul şi păstraţi dovada de ridicare primită de la curier până la primirea banilor în contul specificat în formularul de retur;
- Pentru comenzile achitate cu cardul, restituirea banilor se va efectua prin intermediul aceluiasi canal şi în contul de pe care a fost recepţionată plata;
- Singurul cost pe care va trebui să-l suportați este taxa de transport pentru returnarea coletului.
- Se rambursează doar contravaloarea produsului, fără taxele de transport.
Adresa de returnare: MMA Retail SRL: Str. Sg. CONSTANTIN APOSTOL nr.16E, Bl. C9, Ap. 309, Sector 6, Bucureşti.